Tema: Re: pamatu asiltinimas po zeme
Autorius: S
Data: 2011-05-05 18:40:44
Dekui uz isamias mintis, keli komentarai zemiau

"Gimp" <gimpas[pasalinti]@gmail.com> wrote in message
> Dariau panasu reikala pas save, tai komentarai tokie:
>
> 1. Geriau siltinti per visa gyli jei imanoma ir netingi - gal maziau
> dregme kondensuotusi kampuose apacioje vasara. 60 cm gal mazoka po zeme,
> nes isalas giliau buna (serksnys siena gal) - as dejau 1.2 m.

Sutinku, kad taip butu geriausia, bet nelabai iseina: aplinka jau
sutvarkyta, aplink pamata trinkeles, pievutes ir pan. Siltinsiu ir tinkuosiu
sena nama, tuo paciu ir pamata, del to ir suku galva, ka su tuo pamatu
daryti - dideliu grioviu ar investiciju nesinori ir galimybes nera.
Gruntas giliau molis, virsuje apie 60 cm zvyras, atkase, kai dejo trinkeles,
o like 140cm butu molis, tai nukasus toki kieki reikia kazkaip tankinti ir
pan, zodziu darbai nepaprasti.
Be to pas mane kazkaip pamatas nepersala ir is vidaus niekada ziema
neserksnija, bet tai turbut del to, kad virsuje sildomi kambariai ir siluma
patenka i rusi. Bet uztai kambariu grindys labai saltos palai isorines
sienas, o kadangi pamatas aukstas, tai itariu gaunasi grynai salcio tiltas
(piesinyje ten matosi ta situacija).
Kazin tik ar 5 cm polistirolio kazka pakeis, max galiu deti 7, nes nama
siltinsiu 10cm, o pamatas noriu, kad keliais cm giliau i vidu sienos
atzvilgiu.

> 2. Ekstrudinio nereikia - jokios prasmes metyti pinigus, paimk paprasta
> EPS 70-100 ir vsiop;

Jei deti eps'a, tai ji reikia izoliuoti taip, kad dregme iki jo nedeaeitu.
Kitaip jis per kelis metus prisigers dregmes ir nebebus polistirolis. Teko
matyti polistiroli pabuvusi zemeje, kuris imetus i vandeni skendo, nes visas
buvo kaip kempine prisigeres vandens/dregmes.

> 3. Sienos tepti nereikia - jokios prasmes jei desi is isores plevele (As
> dejau tokia Gutta beta su "papukais");

Ta plevele suveiktu nebent pavasari, kai pasalas atitirpsta, tada kokia
savaite pas mane sunkiasi pro pamata vanduo i rusi.

> 4. Klijuoti gal net ir nereikia (gruntas laikys ir taip), bet as patepiau
> paprastais cementiniais klijais polistirolui klijuoti, jei siena nelygi -
> gali naudoti ceresit klijus flakonuose (kaip montazines putos arba tiesiog
> montazines putas;

Man neramu, kad jei netvirtinti prie sienos, tai teoriskai pasalas ta
polistiroli gali kilnoti, o virs jo eina kitas polistirolis (pamato virs
grunto, paskui sienos), tai jauciu gali skylineti ir pan.

> 5. "Grybus" (jie vadinami smeigemis) dejau tik virs zemes kur dekoras
> eina.
>
> 5metai, kolkas viskas OK. Tiesa ten kur klijavau prie smaluoto pagrindo
> eina spec. klijai (kazkokia mastika kuri neardo polistirolo), o siaip kai
> kur is isores net pleveles nedejau - nieko tam polistirolui neatsitiks
> smeliu uzpiltam (arba kai atsitiks man jau bus px...).
Kazin, ar nepriliptu su montazinemis putomis priklijavus?