Tema: Re: pamatu asiltinimas po zeme
Autorius: Gimp
Data: 2011-05-05 13:13:46
Dariau panasu reikala pas save, tai komentarai tokie:

1. Geriau siltinti per visa gyli jei imanoma ir netingi - gal maziau dregme
kondensuotusi kampuose apacioje vasara. 60 cm gal mazoka po zeme, nes isalas
giliau buna (serksnys siena gal) - as dejau 1.2 m.
2. Ekstrudinio nereikia - jokios prasmes metyti pinigus, paimk paprasta EPS
70-100 ir vsiop;
3. Sienos tepti nereikia - jokios prasmes jei desi is isores plevele (As
dejau tokia Gutta beta su "papukais");
4. Klijuoti gal net ir nereikia (gruntas laikys ir taip), bet as patepiau
paprastais cementiniais klijais polistirolui klijuoti, jei siena nelygi -
gali naudoti ceresit klijus flakonuose (kaip montazines putos arba tiesiog
montazines putas;
5. "Grybus" (jie vadinami smeigemis) dejau tik virs zemes kur dekoras eina.

5metai, kolkas viskas OK. Tiesa ten kur klijavau prie smaluoto pagrindo eina
spec. klijai (kazkokia mastika kuri neardo polistirolo), o siaip kai kur is
isores net pleveles nedejau - nieko tam polistirolui neatsitiks smeliu
uzpiltam (arba kai atsitiks man jau bus px...).

--
Gimp