Tema: Re: pavirsiniai terasos pamatai
Autorius: T:\)
Data: 2011-04-27 09:24:26
sudejau ant palygintos zemes trinkeles (dar geriau butu saligatvio plyteles, nes jos didesnes) ir ant virsaus susiguldziau balkius ir ant ju suskau maumedzio lenteles. Va ir visas darymas. Kur buvo judinta zeme pasedo (seda jau 2 metus) bet kai turesiu laiko pakelsiu ir padesiu dar viena trinkele ant virsaus ar kokio zvyro papilsiu.

T:)