Tema: Re: pavirsiniai terasos pamatai
Autorius: T:\)
Data: 2011-04-26 14:04:17
o isivaizduoji bent jua +- svori tokios konstrukcijos, kad jau galima nuspirti tokia???
Kad butu lengviau:
balkiai pvz 3 vnt 0.1*0.05*5 metru - 0.075 kubo
virus 0.015*1*5 - 0.075 kubo
viso 0.15 kubo medienos.
Pagal svorius egle 12-15 proc isdziuvusi vid. sveria apie 500 kg; maumedis apie 600 kg kubas. Kaip tu isvaizduoji paspirti 75-100 kg svorio konstrukcija, kuri neturi ratu?
Pas mane padaryti medinai takeliai 1.2 m plocio po 4 metrus ilgio. Tai nei nuspriti, nei pakelti nera lengva :)

T:)