Tema: Re: Sildomos grindys +/-
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-04-21 16:12:43
Tamstos ziniai termoinzinerija ir tame dirbu jau 15+ metu :) (ne
sildymus montuoju o smarkiai rimciau) ir manau kad kokius ~90% savo
pasisakymu galiu pagristi moksliskai, kiti is patirties ar tai
intuicijos... Mano kuklia nuomone pas meistrus buna atvirksciai - 90%
mate kitur, 10% gal patys sumasto kaip ten kas ...

--
MaRiUs
Kaunas