Tema: Re: Sildomos grindys +/-
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-04-21 12:37:34
tiesa sakant nei is dyzelio nei is malku daugiau energijos jis neispesa
(katilas turbut nekondensacinis)
tai manau kad ir radiatoriais zmogui geriau, be to, jei dar ir nori, kad
isejus i darba staigiai nukristu temperatura iki kokiu 15C...

Nors jei pritingai padaryta viskas ir reguliuojama tai ta inercija
nebaisiai ir trukdo...

--
MaRiUs
Kaunas