Tema: Re: indukcines kaitlentes minusai
Autorius: gnt
Data: 2011-04-05 15:39:18
nu va tokio atsakymo ir tikejausi, o ne kliedesiu kuriu cia dayugybe
prirasinejo. na tik nesutikciau, kad taupymas lyginant su paprasta virykle
yra 40proc, nes berods wikipedijoje raso kad 13proc skirtumas.  tai keisti
paprasta virykle i indukcine negreit ivyktu tas atsipirkimas, o ir puodus
paziurejau su magnetu nekimba.
P.S.
televizorius kuri pirkau is jusu pries kelis metus veikia be problemu :)