Tema: Re: indukcines kaitlentes minusai
Autorius: Darius-B
Data: 2011-04-04 22:38:54
Ai, nekreipk i tuos profanus demesio:) Jiems rasai apie viena o jie net
neskaito kas parasyta, atrasineja net neskaitydami:) Ir labai megsta lysti i
asmeniskumus:) Jie labai retai ko nors cia klausia, jie cia ateina tik
teigti savo tiesu:) Bet kai paklausia tai ...
Jiems rasai, kad mokesciai mazesni, tau atraso, kad nieko cia nesutaupysi.
Klausi gal zinot kaip laidus tvarkingai sujungti, tau atraso, kad esi
kosmonautas ir as vistiek esu kietesnis nes daug laidu sujungiau isgrioves
puse sienu. Rasai, kad pietiniame kambaryje silciau negu siauriniame, sako
negali buti, nebent saule pietuose sviecia:)  Klausi, kam slifuoti variklio
galva jeigu plokstumos nelygumas +-0.02mm, tau raso gal tu nieko pats
nedaryk, nes galva slifuoti reikia visada:)