Tema: Re: Plastikiniai langai Kaune
Autorius: Alfasz
Data: 2011-04-05 12:08:23
Na ok, pageres garso izoliacija 2dB idejus viena 6mm stikla, bet manau to
ausis zmogaus nelabai pajaus..

Velgi jau pakeitus senus langus i naujus plastikinius garso izoliacija bus
daug kam labai gera, ir dar ja gerint 2dB? nebent saia judrios gatves
gyvenama, kur visa para non stop braukliai vazineja arba sunkiasvvores.. :)