Tema: Re: Plastikiniai langai Kaune
Autorius: dzonis
Data: 2011-04-04 15:55:05
Man tos firmos nieko nesako ir gilintis i tuos profilius  ir paketus nenoriu
:)
Noriu gerai, bet nezinau kas tai yra. Brangiausia ne visada yra geriausia.

"Alfasz"  wrote in message news:inc9cc$ocb$1@trimpas.omnitel.net...

Dedanciu ir parduodanciu yra daug, o gaminanciu - ant rankos pirstu
suskaiciuot Kauno apskrity eitu.

Is esmes manau reikia atsakyt sau i klausima: nori pigiai ar gerai :)

ir t.t kaip keliu stiklu paketas reikalingas, koks remo plotis, ir kiek
pinigu gali skirti viskam. Nuo Decco, KBE, Aluplast, iki Schuco ir Veka
profiliu - pasirinkimas gausus :)