Tema: Re: registruoti ar ne?
Autorius: T:\)
Data: 2011-03-31 16:29:41
o tai tikslas koks? Dabar skirtumas tarp registruok 70 proc ir 100 proc yra tik dvi pazymos is VE. Bet kai turi 100 proc esi jau ponas, o kai turi nebaigta statyba...
Ir dar jei pirktas/statytas su banko paskola banko suatrtyje daznai buna irasas, kad namas per xx metu turi buti uzregistruotas kaip baigtas. Va kaimynui zinau ipaise baudele, kad nesusitvarke, tai bauda +- atitiko registravimo kaina, va tep va :)

T:)