Tema: Re: plyteles ant murines sienos
Autorius: R
Data: 2011-03-31 13:47:48
Tiesa, tinkas sutrūkinėjęs ant vienos sienos, su kuria dar nežinau ką
darysiu.

Ant kitų sienų nesutrukinėjęs, bet teko nuimti kelis atšokusius lopus.
Dabar neapsisprendžiu, ar lupti visą iki plytų, ar užtaisyti plikus
lopus ir klijuoti plyteles (bandant atsižvelgti į tai, kad ten
aliejiniai dažai ir velnias žino kas dar ant to tinko daryta).

O kokiu nors į tinką panašiu skiediniu neklijuojamos plytelės? :)