Tema: Re: plyteles ant murines sienos
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-03-31 12:03:40
manau sena tinka butinai reikia nukrapstyti, ypac jeigu jis sutrukinejas,
tai greiciausiai ir atsokes vietomis bus.
jeigu siena nelabai lygi, ja paprasciausiai islyginti su gkp galima, o jau
ant ju be problemu klijuojasi plyteles.
jeigu siena yra ypatingai nelygi tai yra tokios gkp juostos, kuriomis
pradzioje islygini siena ir po to ant ju tvirtini gkp.