Tema: Re: Reikia isirengti vaizdo stebejimo sistema
Autorius: Donce
Data: 2011-03-08 08:49:45
as irgi manau kad gera ideja butu sukonstruoti kliuti isvaziuoti kur nebutu
lengvai iveikiama.
zinau kad is garazu tackas vogdavo nusitysiant. privaziuoja gazikas ar kitas
didelis suvas, su trosais lupa duris cielas lauk ir masina ishsitempia
tiesiai i budele.
esmine kliutis neiveikiama  be spec raktu manau butu geras daigtas.

--
Donce