Tema: Re: Reikia isirengti vaizdo stebejimo sistema
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-03-07 14:05:51
Jau vieną kartą buvau rašęs tik kompleksinė apsauga duoda rezultatų.
Man sunku pasakyti kaip ten pas Jus kieme yra padaryta, bet vien tik kameros
situacijos neišspręs.
Manau sprendimas būtų toks: naudoti teritorijos apsaugos daviklius,
geriausia aišku perimetrą, bet su sąlyga, kad naudos apibrėžtas žmonių ratas
ir aikštelė bus rakinama, arba automobilį statyti į tam skirtą vietą (kokį
kampą) ir į jį nukreipti daviklį. Tuo pačiu pajungti kameras ir įrengti
apšvietimą. Tokiu atveju kai sudirbs daviklis tu matysi ar tai melagingas
sudirbimas ar ne ir galėsi tobulinti savo apsaugos sistemą. Bet žinai
neaišku kiek laiko truks iki tu naktį atsikelsi.