Tema: Re: grindys
Autorius: gnt
Data: 2011-03-06 22:19:35
nu viskas, itikinai galutinai :) dar del antro auksto svarstau ka ten
daryti. ant perdangos deti polistirola, ar tiesiai laminata/parketa? o gal
visgi ten deti lages ir lentas? polistirolas kiek girdejau lyg garso
izoliacijai, tik kazkin ar realiai bus ten ta garso izoliacija kokia nuo to
polistirolo?