Tema: Re: grindys
Autorius: gnt
Data: 2011-03-06 19:11:59
na kogero teks daryti kaip ir galvojau ispradziu: ant grunto polistirolas,
ant polistirolo 5cm armuoto betono, bet kazin kaip del grindu siltumo, ar
nesals grindys nuo betono? nes ant lagiu lentos gaunasi pakeltos, o jeigu
deti tarkim laminata, tai gaunasi praktiskai tiesiai ant betono, na nebent
pakloti ta paklota.