Tema: Re: Kaip teisingai kurenti peciu su akumuliacinem talpom
Autorius: neklausiu
Data: 2011-03-03 00:05:04
"Vytautas" <kazkoks@pastas.lt> wrote in message
news:ikmbpe$2rh$1@trimpas.omnitel.net...
> klausimas kuo kureni?
> akumuliacine su paprastu KKK butina. kol buvau pajunges be akumuliacines
> tai budavo taip, kad vakare daug uzmetus ryte darosi vesoka nes katilas
> jau uzgeses (tiesa dar iki galo nesutvarkytas stogo siltinimas) su
> akumuliacine gaunsi tolygesnis sildymas, ypac kai nereikia daug silumos,
> arba sildomom grindim.
As irgi tam pritarciau. turiu viadrus U26-4 pirma sezona, kurenu beveik tik
anglimis, idedu tik pora eiliu atraizu, ant ju angliu. Tai negalima pilnai
prikrauti angliu (iki virsutiniu dureliu apacios pan.), nes radiatoriuose
pasidaro 90C (reguliatorius stovi ant 85C), ir pradeda smilkti, viena karta
taip ikuriau (uzmeciau angliu kai buvo apie 60C), kad buvo 98C peciuj.
Manau, reiks pasistatyti akumuliacine talpa, kad nesmilkyti. Prie vesumo is
ryto as kaip ir priprates, deciau del akumuliacine daugiau del to, kad
nesmilktu anglys. Tokia mano lameriska nuomone.