Tema: Re: Kaip teisingai kurenti peciu su akumuliacinem talpom
Autorius: Edgaras
Data: 2011-03-02 11:48:50
o kas tau trugdo uzsukti boileri ir i namus siluma, paliekant tik akum talpa
ir pamegint viena varianta, kita diena kita varianta, pasiziuresi kiek
pakilo temp akum talpoi ir viskas bus aisku. zinoma su tuo paciu kiekiu
kuro, nzn gal pasisvert gali :] butu malonu jei pasipasakotum cia, nes ir
mane tas klausimas neramina bet kadangi ner akum talpos o silumos skaitliuko
nera tai neturiu kaip paeksperimentuot