Tema: Re: Kokias lubas rinktis?
Autorius: ATT
Data: 2011-03-01 13:17:56
On 3/1/2011 12:45, Arj wrote:
> [...]
>
>   kai labiau susils (ta prasme nebereiks sildyti) - spalius iskart visus lauk;

> tada - jei esamos lubu lentos ok - jas gal pasveisciau elektriniu slifuokliu, kad sviesesnes butu ir palikciau tas
> pacias;
> (tiesa, greicausiai seka butu tokia - lubu ismontavimas pilnumoj, viny istraukymas, persveitimas, sumontavimas atgal)
> Saip senos aka sendintas medis savo privalumu man asmeniskai grazu :)
> Net jei nenusisveis idealiai - gali labai idomiu piesiniu ant lubu susdaryti - tiesa ne visiems gali patikti;
> Tuo paciu siju bukle butu galima ivertinti;
Viskas gražu, bet tame kambaryje, kuris jau remontuojamas ir dabar
aprašomas yra prasčiausios lubos ir jų tikrai nepalikinėsim, bet ačiū už
mintį ir atėjus eilei kito kambario butinai apmastysim šį variantą.

> Tada ant lubu plevele (bent po virtuve ir potencialiais dregmes saltiniais), ir bira akmens vata stora stora sluoksni.
> Cia dar nuansas - siltas oras pats savaime kyla i virsu - jei nedesi pleveles, ziurek kad lubos butu sandarios :)

O plėvelė į abi puses nelaidi? Kodėl biri vata, kad tarpus užpildytų?
Tikriausiai apie šį variantą teks pasitarti su savininke