Tema: Re: Kokias lubas rinktis?
Autorius: Arj
Data: 2011-03-01 12:45:53
as daryciau taip:

 kai labiau susils (ta prasme nebereiks sildyti) - spalius iskart visus lauk;

tada - jei esamos lubu lentos ok - jas gal pasveisciau elektriniu slifuokliu, kad sviesesnes butu ir palikciau tas
pacias;
(tiesa, greicausiai seka butu tokia - lubu ismontavimas pilnumoj, viny istraukymas, persveitimas, sumontavimas atgal)
Saip senos aka sendintas medis savo privalumu man asmeniskai grazu :)
Net jei nenusisveis idealiai - gali labai idomiu piesiniu ant lubu susdaryti - tiesa ne visiems gali patikti;
Tuo paciu siju bukle butu galima ivertinti;
Tada ant lubu plevele (bent po virtuve ir potencialiais dregmes saltiniais), ir bira akmens vata stora stora sluoksni.
Cia dar nuansas - siltas oras pats savaime kyla i virsu - jei nedesi pleveles, ziurek kad lubos butu sandarios :)