Tema: Re: duju katilas Beretta
Autorius: Nikodemas
Data: 2011-02-21 17:31:37
Taigi, pakeitė reduktoriaus magnetą. Pora dienų patestuosiu ir jei viskas
ok - reiks mokėti.
Pas mane indeklas kokia 4-5m tikrai yra. Kaip dieną išsijungia tai pusę
bėdos, bet kaip viduryje nakties keltis reikia, tai ne kas...

"Niccolo"  wrote in message news:ijtq3t$ks$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane buvo tas pats - neapsikentęs pakeičiau Berettą į Junkersą. Tai
naujas Junkersas daro tą patį, kai labai šalta arba labai didelis vėjas arba
užsnigtas kaminas. Tai įtariu, kad vis tik su kaminu kažkas ar kažkuo kitu.
Vienintelis privalumas - Junkersą užkurti lengva :-)