Tema: Re: duju katilas Beretta
Autorius: Nikodemas
Data: 2011-02-21 14:42:08
Dabar tokia bėda - slėgio kritimas reduktoriuje. Dabar meistrelis pas mane
namuose, tai dar nežinau atsakymo.
Namas nuosavas, dėtas indėklas į kaminą. Katilas išsiurbliuotas nuo dulkių,
sistemą pasipildyti moku, kur saugiklis žinau. Po paskutinio reguliavimo,
kaip degiklis suveikia, tai kartais stiprus duslus smūgis nuo dujų
užsidegimo - atvažiavo pareguliavo ir vėl veikia-neveikia.
Galvoju, kad gal kas norsd negerai su tuo indeklu ae dar kokia mistinė bėda.