Tema: Re: Sandelis ant savo zemes
Autorius: pl
Data: 2009-03-25 16:14:32

> tai ah jam ta ir siulychiau pasidaryt, nes minejo kad ateity gal ir
> statysis visa sodyba.

Na ateitis dar miglota, apie visa sodyba dar nelabai galvoju, bet va sandeli
noreciau simet pasistatyt, nes is tu siltnamiu man sioks toks biznis sukasi,
be to tam sandely kambariuka isirengciau.....
Tik kazkaip labai abejoju apie tokio projekto reikalinguma, nes manau
pasistatyciau ir be jokiu projektu....nes pati sandelio statinio projekta
turiu. Be to tas sandelys 80m2 ir be pamatu, bet kada galeciau ji
traktoriumi patraukti i bet kuria vieta.