Tema: Re: Sandelis ant savo zemes
Autorius: VNS
Data: 2009-03-25 15:51:20
O pagavai, tiksliai nezhinau. Bet Kauno raj. esu renges detaluji plana.
Savininkas keite paskirti is zhemes ukio i kita. Tuo metu zheme turejo
nuomininka-ukininka. Bet to ukininko nuomones nieks neklause, i jokias
nuomos sutartis nebuvo atsizhvelgta, nors manau turejo buti prieshingai.
Zhodzhiu susirenki bulbas ir valini. Gal paskui tesimuose kas nors su
kapachkom mushesi..nezhinau. Detalus patvirtintas.

--
Kur diskutOtOjai?