Tema: Re: Uzsala vanduo
Autorius: Drambliukas
Data: 2011-02-02 21:36:44
565x1200 arba 600x1200 buna tiek kietas, tiek ir minkstas. Na nepatariu as minksto. As
antra karta sau nedaryciau. Ir ji brangesne ir buna tik 3,5 cm storio. Geriau uz tuos
pinigus storiau apsisiltint. Vistik vonia tokia vieta, kur norisi silciau tureti.
Taip, dvejos lages: tarp vienu ispraudziama vata. Lages dedamo taip, kad butu 2-3 cm
siauriau uz vata. Galima hurizontaliai, galima ir vertikaliai. Kalasi difuzine. Ir vel
lages tarpui suformuoti butinai vertikaliai, kad dregme turetu kaip nuvarveti ir butu
uztikrintas oro vedinimas. Sio tarpo negalima uzdaryti. Ant virsaus kalama apdaila.

Smarkiai rekomenduoju vata deti horizontaliai ir lages vatai - horizontaliai.
Del ko. Zinoma gal bus nesutinkanciu su mano nuomone bet ji va kokia. Vata ilgainiui kiek
suseda. Horizontaliai 60 cm i auksti gausis - maziau ses. Be to antras lages desi
vertikaliai. Nes paprastai apdailai kalti reikalinga apie 40 cm tarp lagiu, kad apdaila
nelinguotu. 60 cm kaip pagal vata butu per platu apdailai. Vadinasi butinai antras lages
reikia deti statmenai pirmoms. Jei apdailines lentos eis horizontaliai, jos kalsis ant
vertikaliu lagiu...
Na esme manau supratai. Jei ne - pasipasyk, arba degtukais pazaisk. :)