Tema: Re: Uzsala vanduo
Autorius: Drambliukas
Data: 2011-01-30 23:18:15
Ta kietesne vata yra Paroc Was-35, 3,5 cm storio. Ji yra brangesne nei UNS ir jos esme ta,
kad nereikalinga difuzine (o difuzine kartu yra ir priesvejine) plevele. Problema ta, kad
Was-35 yra beveik kartono kietumo: su pjuklu neatpjausi, o su peiliu blogai gaunasi. Na
kiekvienu atveju bent jau man niekaip nesigavo padaryti lygiu krastu. Jeigu paprastu
(pavyzdziui Paroc UNS) vatu atveju tarp mediniu lagiu ispradziama vata 1,5-2 cm platesne
nei skyle jai, - tai su Was sitaip nesigauna. Kad ir kaip stengiausi sau padaryt - gavosi
tarpai del nelygaus pjovimo tarp mediniu lagiu. Todel difuzine plevele dejau.
Tuo bandziau atkalbti Tave pries tos kietos vatos naudojima.
Tavo sarasa perrasysiu (is vidines puses):
1) Esama medine siena (jei apsiltinta kuo nors kas nepraleidzia oro / dregmes, tai geriau
ta siltala nulupti; taip pat nulupti toli ar pergamina jau toks yra)
2) Vata tarp mediniu lagiu  (minimum 5 cm, nors tam, kad varza gautusi bent jau 4 reiketu
15 cm vatos, o kadangi ten vonios kambarys ir noresi palaikyti didene temperatura tai ir
storiau)
3) Prie mediniu lagiu su kabiu pistoletu tvirtiname difuzine plevele (kuri kartu ir
priesvejine)
4) Kalame lages 2-2,5 cm storio ir prie ju tvirtiname isorine apdaila.
Turi buti uztikrintas oro judejimas is apacios ir virsaus tarp apdailos ir difuzines
pleveles.
Sia schema rasi Paroc puslapyje