Tema: Re: del sildomu grindu reguliavimo
Autorius: Liuc
Data: 2011-01-21 00:09:00
?esi totalus trolis ir varguolis. varguolis su menama patirtim. tau ir
internete visi pienburniai. kur spjausi, ten pienburnis. kol as pampersuose
gulejau (beje, pampersu tais laikais nebuvo), tu jau santechninius raktus
kolegom padavinejai, nes tuo metu apie sildomas grindis dar nieks ir
girdejes nebuvo.

dar karta - gero snargliavimo ir nuozmaus taupymo. varguolio namas is
santaupu pastatytas per 20 metu - tikra svajone. matos sistema perkandes,
pavarysi, viskas bus gerai. sutaupysi, pastatysi, bankas neismes, viskas bus
gerai. belieka tik issiaskint kas tas rtl'as. tuo metu, kai as pampersuose
gulejau kazkaip sito daikto nepavyko sutikt, na nieko dar yra laiko kol
taupysi.