Tema: Re: del sildomu grindu reguliavimo
Autorius: S
Data: 2011-01-20 09:50:06
Gal tie pamaisymo mazgai ir geras daigtas kai nera kur deti pinigu, pas mane
20m2 grindinio, visa kita radiatoriai. Jokio pamaisymo nera, viskas eina per
bendrus kolektorius, ant grindinio konturu stovi rtl'ai, uzsukti ant 1-2 ir
niekada nebuvo jokiu problemu ar diskonforto.
Tiesa, katile uzstates 45 laispnius ir tik kai lauke virs -10 buna, pastatau
50.
Nematau prasmes kaitinti vandeni iki 70. Kuo vanduo karstesnis, tuo silumos
nuostoliai turetu buti didesni.