Tema: Re: Vandens valymas-minkstinimas
Autorius: Dar321
Data: 2011-01-21 08:56:39
"vaidas100" <vaidas100.stabdomspama.@gmail.com> wrote in message
news:ihb98h$ahj$1@trimpas.omnitel.net...

> Druskos praktiškai nenaudojam maistui :)

> Sveikata beabejo svarbiau, bet ir dujinių katilų nesinori keist kas 3-4
> metus :)

Tai reikia "minkštint" tik karšto vandens padavimą.

> Praleidžiant keiskmažodžius esmė buvo:
> 1) MINKŠTINIMAS - gerame vandenyje naudingą žmogui kalcį keičiam į druską
> (natrį?) - ta prasme "užnuodijam" vandenį

Yep.

> 2) OSMOZĖ - bandom šalint "nuodus" iš vandens ir rezultate geriam
> distiliuotą vandenį

Tai nereikia tokio gryno gert, o naudot tik maisto gamybai (arbatinukas) ir
lygintuvui.
Aš tokio tikrai nestatyčiau, ale, kadangi buvau priverstas (akvariumas), tai
naudoju ir buityje.

> 3) bėgam į vaistinę pirkti kalcio ir visokių vitaminų, kuriuos patys
> pašalinom iš vandens :-D

+++

> Chemiko požiūriu daug logiškiau/sveikiau/geriau naudot krūvas chemijos
> pašalinti kalcį nuo kranų, kluzikų ir t.t. ir gert natūralų vandenį :)

Jei nėra galimybės atskirti virtuvės šaltą čiaupą nuo "minkštinimo" - tada
taip.