Tema: Re: Kondicionieriaus samatele
Autorius: arxtc.lt
Data: 2011-01-19 12:07:56
triuksmas nurodomas dvejopai - triuksmo slegio lygis ir triuksmo galios
lygis. kam idomu kuo jie ten skiriasi galite rasti internete, kalbant
trumpai apie kondicionieriu triuksma, ziurekite i triuksmo slegio nurodomus
decibelus. jei prie maziausio ventiliatoriaus greicio triuksmo slegis (kai
kur gali buti rasoma tiesiog triuksmo lygis) yra vos 20-24 dBA tai tokie
kondicionieriai veikia tikrai tyliai (praktiskai visi japonu gamintoju) (jei
gerai atsimenu leidziama norma miegamajame nakti yra 30 dBA). vadinasi toki
kondicionieriu galesite ijungti ir nakti ant maziausio ar vieno is maziausiu
ventiliatoriaus greiciu, ir praktiskai jo negirdesite.
asmeniskai turiu, naudoju naktimis tiek sildantis tiek saldantis, man
visiskai nemaiso, nors esu is tu zmoniu kurie prie televizoriaus ar muzikos
(kad ir uz sienos) sunkiai uzmiega