Tema: Re: Kondicionieriaus samatele
Autorius: Quicker
Data: 2011-01-18 16:47:14
Cia zmogus kulturingai nekritikuoja konkurentu, bet medziagu kainos, tai
kaip AUKSINES, o kaikas ir po du kartus iskaiciuota, pvz. kronsteinai ir
tvirtinimo elementai tai tas pats... Paskui - klausimas ar ten istiesu
reikia pildyti freona, juk jis jau buna viduje ir 18m man rodos jo
turetu pakakti, tad freonas irgi greiciausiai iskaiciuotas
2 kartus. Montavimo kaina - krizine, labai neprikibsi. Kondiskes lewos.