Tema: Re: Kas VLN draugauja su varzom ir lituokliu
Autorius: siGis
Data: 2011-01-13 20:34:59
:)
Turejau ir as toki kaimyna, bendradarbi su nupirktu technikumo diplomu, bet
pradinuko intelektu, na toki 'draugeli' - buk draugiskas jam.
Tai kai jau stipriai igriso su savo draugiskumo reikalavimais pasiuliau
situacija vienas prie vieno kaip ir Kas-Pasake aprase. Nu pakrove jis
malkas. Sutvarkiau as jam ta judesio davikli. Bet po to tapau labai blogu
zmogum ant viso miesto. Mat jis turejo toki igimta, vieninteli, talenta
paskalas skleisti. Viskas isvirto i tai kad jo nuomone as specialiai ilgai
sukau galva nieko nedarydamas tam kad jis daugiau malku pakrautu :). Kaip
siekiantis buti kulturingu zmogumi ir neatsakyti tuo paciu buvau priverstas
diskretizuoti santykius. Dabar nebebendraujam.

Apskritai pastebejau kad lietuvoje kuo didesnis durnius tuo geresne pozicija
uzsiima. Ar tai ne del to kad durniai dominuoja?