Tema: Re: Kas VLN draugauja su varzom ir lituokliu
Autorius: Kas_Pasake
Data: 2011-01-13 08:23:07
PIC programine atmintis kartais del nepaaiskinamu-paaiskinamu priezasciu
visai ar dalinai issitrina. Baterija paprastai reikalinga vidiniam
laikrodziui. Bet gali buti naudojama bet kam, nes programavimo darbai yra
labai brangus. Todel naujose konstrukcijose gali buti naudojamos nelogiskos
bet gerai save uzsirekomendavusios ir laiko patikrintos elektronikos dalys
....!
 O del tokiu konstrukciju paziurejimo .
Ateina kartais kaimynas ir sako... Gal gali paziureti cia va "biski"
neveikia.
O pinigus is kaimyno kazkaip imti  ?
Tai ir sakau - uzsiemes, malkas kraunu. Gerai az tau taisysiu, o tu man tiek
pat laiko malkas krauk. Po to pokalbio kazkaip daugiau nepraso -nauja
isigyja