Tema: Re: REQ:sniego kastuvo
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-01-05 17:16:33
pirkausi ermitaze siupeli parasyta, semtuvas anglims, made in ukraina,
galvoju vot tarnaus...

pacia pirma diena kotas nukrito, tevas darbe patiuningvo, sake dabar laikys
iki pavasario, isejau vel kasti... si karta skarda suslankste kaip
lakrastis... puriam sniegui kasti tinka, bet sutrombuotam arba ledukams jau
nebe, bet kaip puriam sniegui per siauras daug mojuoti.

atidaviau 35 lietuviskus, galvojau metalas laikys... klp buvau SSS,
Ermitaze, Bauhof, bet sniego kastuvu nemaciau tik siupeliai uz 35LT, net ir
fiskaro sniego kastuvu nebuvo, buciau iskarto james, jeigu kaip cia kazkas
sako tik 70 lietuviski, paprastas fiskaro siupelis >100LT kiek maciau.

dabar skaiciuoju kiek man tas siupelis atsieis, iskaitant ir vazinejimus po
visas parduotuves, auksinis tiesiog.