Tema: Re: REQ:sniego kastuvo
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-01-05 08:53:53
vakar ukmergės g seniuose už 11,99 tiugrikus
Grynai mašininis sakyčiau, bo į mano 92' hečbeko galanto bagažinę
laisvai susitalpino skersai. Kast ne per trumpas, tik gal kiek mažai
sniego gali vienu rozu paimt. Nu ir aišku galas apskardytas cinkuota
skarda :) Reks persiapsiskardint kokiu rimtesniu metalo gaminiu, bus
gūt. Nu  ir pats plastikas nėra toks kietas, kad naudot grubiam kasimui :)
Bet kai už dvylika litų tai bardzo dobže (made in PL, of kors..).