Tema: Re: kazin yra priemoniu pries leda...?
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-01-05 09:08:21
Evaldai, o gal bandyk ogranizuotis garo generatorių? Manau efektyviau
nei karštas vanduo.

O jei paimt bokštelį ir į rankas statybinį feną?

Nu bet šiaip tai užjaučiu, tokie hemorojiniai užsakymai tegu eina te kur
hemorojui ir vieta...

P.S. Dėl nokija 1611 pakrovėjo, kur anksčiau klausiau, tai jei sakai,
kad daiktas geras ir daug kam tinkamas - pasilaikyk. Man tik knieti
užkurt mobilų, o jei pasinaudosiu minėtu pakrovėju kartą ar du, ir jis
nuguls giliai sandėliuke, tai nebeneš naudos nei man nei tau nei visai
žmonijai ;-)