Tema: Re: kazin yra priemoniu pries leda...?
Autorius: Bildukas
Data: 2011-01-03 13:25:24
As ne ekspertas bet jei man tokia situacija - palypeciau iki lietvamzdzio
virsaus, su kumuliatorine ar kuo tai pasidaryciau skyliu ir papilt koki
kilograma druskos, aisku reikia siokio tikio atodrekio, bet greit
prasigraus..  Ir n-kartu pigiau nei sildymo kabeliai..   Patikrinta ant
uzsalusiu lietaus kanalizaciju :)
 .