Tema: Re: keliuko irengimo kastai?
Autorius: bzik
Data: 2011-01-03 14:54:39
kad nesulistu naudojama geotekstile. Tik reikia parinkt pagal busimas apkrovas.
Manau man pasiteisino. Gruntas - molis. Kai nukasinejo vienoj vietoj zeme liuliavo nuo imirkio. Siemet vasaros pradzioj i kiema pora kartu vaziavo 20t sunkvezimis su skalda, tik vienoj vietoj kiek grunta ispaude. O tuo metu buvo visur gerokai pazliuge ir bijojo vezt (atiduodu pagarba drenazui).