Tema: Re: keliuko irengimo kastai?
Autorius: RimasOK
Data: 2011-01-03 14:34:42
Labai priklauso nuo grunto. Jei po dirva yra smėlis, tai manau dar
nieko. Ruošiuosi kaime tvarkyt kelią, tai ten grynas molis ir kiek
bepilsi viskas sulenda į molį.
Tai kelininkai patarė berti 20 cm smėlio ir ant viršaus minimum 20 cm
žvyro. Na o sunkvėžimio vairuotojas sakė prireiktų bent 10 sunkvėžimių
po 17 t. / 100 m keliuko.
Tad keliuko įrengimo kaina priklauso nuo to, kiek toli žvyrą teks vežt.