Tema: Re: Help
Autorius: aiva
Data: 2010-12-29 13:45:33
nu ne visur groja tik ekonomija :)
kai namas kiauras kaip retis, esi priklausomas nuo gamtos malones. pasala,
papucia vejas stipriau - kosia kiaurai.
o kai turi viena skyle - pats esi ant jos seiminikas. reikia - pridarai
putima, reikia - stipriau atsuki.

bet pries musant skyles ir kisant pinigus i preitaisus lokaliam vedinimui,
reiketu visgi atidziau paziureti: koks isplanavimas busto, ar yra san.
mazgai, koks ten istraukimas, kaip sildoma, kiek gyventoju, kokia buitine
veikla vykdoma ir kokia dregme laikosi. jei po bendro apziuros akivaizdziu
priezasciu sienu drekimui nebus atrasta, verta paciu sienu termovizija
pasidaryti. gal ten kokie rimti siltinimo defektai ar salcio tiltai. to joks
vedinimas neisspres.

aiva