Tema: Re: Help
Autorius: Raimis
Data: 2010-12-28 17:27:32
pas mane vienoje vietoje identiska beda,o ka daryt jei gyveni ir mokaisi -
nepadariau ventiliacijos nu,o dabar is naujo viska griauti kainuotu nemazas
lesas,
vedinti zinoma galima - ipusti salta ora - bet tada gausis labai dideli
silumos nuostoliai.
Kazkoks mini rekupratorius labai isgelebetu ir mane.