Tema: Re: Silumos siurblys (oras vanduo)?
Autorius: eciffo
Data: 2009-03-23 18:49:36
Vidutinisku tau nieks  nepasakys.Nominalios deklaruojamos 1,21kw/h  sildymo
rezime, daugink is veikimo laiko .
Man pvz lapkricio men  naudojant ta daigta  kaip pagrindini silumos saltini
isejo kazkas 1lt/1m2 (namo apsiltinimas 7 balai is 10 )

http://www.senukai.lt/index.php?&shp=1&cl=details&pgNr=&anid=000050917676