Tema: Re: Silumos siurblys (oras vanduo)?
Autorius: S&T
Data: 2009-03-22 22:34:11
kolegai papriestarausiu.
net ir vertinant visokias palukanas SS labai apsimoka (mano nuomone).
pachiam taip buvo, ir daugeliui pazystamu...
kai stataisi tai pradzhioje mazhiau skaichiuoji (nekalbu apie iskirtinius
asmenis, kuriems buhalterine knygute yra gyvenimo tikslas), taigi bet kuriuo
atveju pachioje statybu pabaigoje baigiasi ir pinigai....
ir kaip taisykle netgi truksta desimties kitos KLT.
stai tada ir labai dzhiaugiesi SS, kai nereikia uz kokias dujas, tepalinius
radiatorius ar kita sildyma moketi po 600 ar daugiau.
tiesiog megaujiesi tuo ka turi ir tiek.