Tema: Re: sildymo budas panasus i geotermini
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-01-22 15:45:03
Na gerai, pasiduodu, teorijoje niekada nebuvau tvirtas, bet skaiciau tai
labai rimtoje literaturoje. Gal ne viska perskaiciau, gal ne viska supratau,
taciau tikrai tvirtai zinau, kad NK visada maziau uz vieneta, net ir
elektros atveju. Be silumos ten visokios indukcijos, netolygumai, itampos
kritimai laidininku grandinelese ir bendru atveju Tavo 1000W galingumo tenas
silumos duoda jau gerokai maziau.

Be to bendru atveju jei mano paskaiciavimuose el_sanaudu nedauginsi is 0.8
gausis dar didesnis skaicius, ne mazesnis. O diskusija tai apie kondiske,
kuria ketinu isigyt. Pavyzdziu uztenka, kad apsimoka su ja sildyt patalpas,
bet norejosi paskaiciuoti taikant pati pesimistiskiausia modeli.