Tema: Re: sildymo budas panasus i geotermini
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-01-22 14:05:06
Labai dekui uz nuomone, jei galima dar trupuciuka padiskutuojam...

As ir nenoriu visiskai pereiti prie kondiskes nes yra dujos. Ir kad jie ten
deklaruoja iki -15 tai man realiai uztektu iki -10, na kaip dabar. Ir ne
100m2, bet pradziai salonui, kur seima renkasi t.y 26m2 patalpa.
O skaiciuoju as taip (pesimistinis variantas).

Sild_elektra. 26m2 -- sild_poreikis 80W/m2, t.y 2,6*0,8 bus 2kW. El
naudingumo koeficientas apie 0,8 taigi reiketu sildyti 2,4kW galia (2,5*0,8)
ir kainuotu (2,5*24) 22LT/parai
Sild_kondiske. Poreikis tas pats 2kW. Jei COP butu 3, (2/3) el_sanaudos apie
6LT/parai
Sild_dujomis. Gruodzio menesi buvau isvaziaves, visos geles buvo sunestos i
salona ir tik tas vienas kambarys 3 savaites silo iki 18C (musu seimai
uztenka tokios temperaturos), kitose kambariuose buvo 6-8C. Duju sanaudos su
kambario reguliatoriumi parai apie 8-9m3, dabartinemis kainomis 9*1.56 butu
14LT/parai
***
Teorines duju sanaudos: 1m3 duoda 9.3kW, kai dujinio katilo NK90proc.
gaunasi (9.3*0.9) 8.4kW/1m3.
Patalpos sil_poreikis 2,6kW*0,8=2kW. Duju suvartojimas turetu buti
(8,4/2=4,2kW), parai 0.5m3*24=12m3.
***
Sumum-sumarum sildymas elektra 22LT, dujomis 14LT, kondiske 6LT. Na isbandyt
norisi, pirmai pradziai tik tam kambariui. Ziurejau Fuji Electric su COP4.5
kaina 2200, Daikin apie 3800, is SSSS - 680 Lt bet COP3.2 dar neaisku ar ne
is lubu parasytas. Turiu baisiai dideli nora isbandyt. Ka patarsit? Beje,
gal kur skaiciuodamas padariau klaida?

"Ekokodas" <ochsner@bustuva.lt> wrote in message
> Jei nori mano nuomones, tai sildytis su kondicionieriumi paciam nepavyks.
Ne
> tam jie skirti. Galima pasikankinti viena sezona, bet jei 20 metu i
prieki,
> tai reikia kad ir orinio normalaus SS.
> Jei nori isbandyti, tai bent jau pirk "Daikina". Cop cia gali rasyti
> belekoki, nes neaisku prie kokiu lauko ir vidaus temperaturu gamintojas ta
> copa skaiciuoja
>
> "Drambliukas" <kacpav@centras.lt> wrote in message

Lt

http://www.senukai.lt/index.php?&shp=1&cl=details&pgNr=&anid=000050917676