Tema: Re: kanalizacijos smarve
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-22 15:02:57
na senukuose kur yra alsuoklis su atbuliniu voztuvu tas is brangiu, tai mazesni pajungti galima gal net 3-4 skirtinigias diametrais, ten ir gumos (perejimai) yra is karto. 50 tikrai tiks (jungiau) net be perejimu.
Didesnis man regis panasiai. Jei gerai pamenu tai net ta kur dedasi ant 100, standarte galima pajungti ir prie 50.

T :)