Tema: Re: kanalizacijos smarve
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-21 11:41:04
jei tas vyksta nebutinai kai pats nuleidi vandnei tulike, bet panasu gargaliavima gali stebeti ir kai kas is kaimynu nuleidzia vandeni, tai tada uzkimstas namo magistralinio kanalizacijos alsuoklis. Jo galas paprastai buna isvestas ant stogo. Kartais kokie is piktu keslu ji uzkisa.
Bet jei tai buna tik kai nuleidi pats ir pries remonta sios problemos nebuvo,tai jau tavo asmenines bedos.
Abiem atvejais sprendimas kazkur tarp toleto ir kriaukles/duso sifonu imontuoti alsuokli. Yra pirkti senukuose ir kitose santechnikos prekese. Montavimas paprastas (istatai trisaki i atsak ir uzdedi alsuokli), telpa laisvai i spintele po kriaukle ar po duso kabina (isivaizduok mazduag kuba 30*30*30 cm) Yra didesniu ir mazesniu. Bet susitaikyk kainuoja nuo 90 iki 180 lt mazdaug. Ira lenkisku po kelis litus, bet gal geriau nesvaistyk laiko ir pinigu :) Pigus tik i kokia palepe tinka, kur nesvarbu yra sudu kavapas ar nera, nes jie pastovia stringa ar neatsidaro. Bandziau, neveike, ismeciau, pasistaciau gera jau kokie 4 metai jokiu problemu.

T:)