Tema: Re: LED vietoje halogenu
Autorius: Kas_Pasake
Data: 2010-12-14 16:14:22
Su LED tai gali visokiu siurprizu prisigaudyti. Gal yra kas nors efektyvaus,
bet nepabandes nesuzinosi.
O bandymai labai brangiai kainuoja. Kad tikrai gerai apsviestu visa
patalpa -nezinau tokiu.
Kad sviestu kaip prozektorius - cia viskas paprasciau.
Ka kiti rekomenduoja- Tau gali netikti !
Teoriskai yra galingu, bet jie irgi kaista (ne ka maziau kaip kaitrine
lempute) - ir kainuoja 100 ir daugiau.
Trumpai - jei padarytas neteisingai, ilgai nesidziaugsi .
Bet pirk tik pilnai uzbaigtas konstrukcijas. Neuzsiiminek racionalizacija.
Daug povandeniniu akmenu.
Jei 12v, tai tik su jam pritaikytu "dariveriu"