Tema: Re: LED vietoje halogenu
Autorius: md
Data: 2010-12-14 15:41:06
Pirkau LT pora brangiu noname SMD LED'u pabandymui: 21 ir 19 ledu GU10
220V. Sviesos srauto pakanka, kazkur atitinka 25W halogenus. Kaista
kelis kartus maziau nei halogenas. Issklaidymas toks pat arba geresnis.

Kas man uzkliuna tai 1) sviesos spalva nepakankamai silta ir varijuoja
priklausomai nuo gaminiu partijos. 2) Jauciu sioki toki mirgejima. 3)
SMD led'ai nepridengti jokiu stikliuku ir pavojus ka nors
uztrumpinti/gauti per nagus/gali kauptis dulkes.

Specialiai nerasiau deklaruojamu parametru, nes nebutinai jie atitinka
realybe.